ستایش ستایش ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

عروسک زیبای ما

ستایش در پارک

1393/3/18 14:51
نویسنده : مامان وبابا
818 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نانازی ما تقریبا هفته ای 3 الی 4 روز در هفته رو میره پارک کنار خونه . البته اگه به اختیار خودش باشه ترجیح میده کلا تو پارک بمونه فقط بازی کنه

 

линеечка из роз

چند تا عکس از پارک رفتن ستایش

علاقه زیادی به تاب خوردن داره مخصوصا این مدل تاب .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نمی دونم چه علاقه ای به بالا رفتن از این زنجیره ها داره

پسندها (3)

نظرات (2)

asal
19 خرداد 93 1:40
سلام ستایش جونه بامزه میبوسمت ماشالله مرسی سر زدین همره همیشکی من دوستتون دارم شرمنده باور کنید اصلا قوت قدیما رو ندارم سر بزنم به دوستان اونم گاهش میام شرمنده از این به بعد بیشتر میام پیشتون
غزاله
27 دی 93 12:42
سلام.خوبین؟؟ من واسه تولد عشقم همسرم یه وب ساختم.میخوام تا تولدش 1369 تا تبریک جمع کنم براش.میشه شما هم بیاین و چندتا تبریک برامون بذارین؟؟ فقط وب من یکم مشکل داره و باید قبل از لود شدن کامل نظر بذارین.اگه بتونین درباره این مشکل هم کمکم کنین خوشحال میشم ممنونم