ستایش ستایش ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

عروسک زیبای ما

روز تولد

1391/2/31 17:10
نویسنده : مامان وبابا
250 بازدید
اشتراک گذاری

      دختر گلم روز جمعه 20/9/1388 بعد از 9 ماه انتظار که 24 ساعت آن با

التهاب گذشت .niniweblog.com                  بقیه یادداشتها در ادامه مطلب

                                             

                      ن

چشم زیبای دخترم در یک ماهگی

 

              

در بیمارستان 17 شهریور در صورتی که باباniniweblog.comدر محوطه بیمارستان و

مادربزرگ در راهرو در انتظار شنیدن آمدنت بودند  بالاخره در ساعت 14:40 به

این دنیا گام گذاشتیniniweblog.comو به رویت من رسیدی ،تو گلم رو نشون من دادن و بردن بخش نوزادانniniweblog.comبرای معاینات اولیه و من هم  باز در اتنظار دیدن

و بوسیدنت در بخش موندم که بعد از دو ساعت ونیم تو گلم رو اوردن پیشم،

منم تو  رو بوسیدم ونازکردمniniweblog.comو تو گوش راستت حمد ودر گوش چپت 

آیه الکرسی  روخوندم و اذان واقامه رو مادربزرگ تو گوشت گفت گوشی رو از

مادر بزرگ گرفتم تا از توگلم عکس بگیرم اولین عکس رو گرفتم آنچنان ترسیدی

که منم از ترس تو ترسیدم وبه همین یه عکس اکتفا کردم.

 

                                   

nini naz      

 اینجا جیگر گوشه من فقط 3 ساعت دارهقلب

 

چشم زیبای دخترم یک روز بعد از تولد ماچ

 

 

                      

                             

                                         

                                       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)