ستایش ستایش ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

عروسک زیبای ما

دکتر رفتن ستایش

1392/2/22 9:12
نویسنده : مامان وبابا
396 بازدید
اشتراک گذاری

قبل از اینکه در مورد دکتر رفتن دخترم بنویسم می خوام یک دعا  بکنم . ای خدای مهربان که دوستدار کودکانی از تو می خواهم که تمام کودکان دنیا در صحت وسلامت کامل همیشه ایام زندگی کنند 

دختر گل من از همون بار اول که دقیقا چهل روزت بود بردمت دکتر گریه کردی تاالان که 3سال و4ماه داری 

مثلاروز یکشنبه که خواستم ببرمت دکتر با هزار ویک وعده وعید که دخترم بریم بیرون می خوام برات لباس بخرم می خوام ببرمت پارک رازی شدی که آماده بشی و همراه من وبابا بیای بیرون همینکه رسیدیم به درمانگاه آنچنان گریه کردی که بیا وببین که من نمی یام دکتر بالاخره خودم بغلت کردم از ماشین پیاه شدیم و زودتر از بابا رفتیم درمانگاه نوبت گرفتم تمام بچه ها کنار ماماناشون آروم نشسته بودن و لی تووووووووووی بلا بغل من بودی به هیچ عنوان بغل بابا نرفتی تازه نمذاشتی من روی صندلی بشینم همش اشک تو چشمات بودوهر چند لحظه بلند گریه می کردی که برییییییییییییییییییییییییییییییم وجالب همه با تعجب نگاه می کردند مخصوصا بچه ها بالاخره این برنامه رو داشتیم تا نوبت به تو گلم رسید رفتیم داخل مطب دکتر آنچنان گریه کردی که دکتر گفت چی شده  بالاخره  به هر طریقی که بود دکتر معاینت کرد.وهمیشه ما همین برنامه رو با دکتر رفتن تو داریم از خدا می خوام که همیشه تنت سالم باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)