ستایش ستایش ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

عروسک زیبای ما

روز نیمه شعبان

1392/4/10 10:46
نویسنده : مامان وبابا
646 بازدید
اشتراک گذاری

 

animated gifs of dovesروز نیمه شعبان همسایمون جشن داشت برای همین بابا رفت سر کار و من ودخترم هم رفتیم خانه همسایه جشن ،جشن خوبی بود جای همگی سبز بعد از جشن ومولودی اومدیم خونه ولی قبل از اومدن به خونه ستایش خانم مامانی رو یه کم اذیت کرد . عصر هم با بابارفتیم خواجه مراد (یادش بخیر اولین بار که رفتم خواجه مراد اردوی دانشجوی بود که با دوستانم صدیقه ومریم بودم واقعا چه روزهای خوبی بود یادش بخیر) رفتیم زیارت کردیم بعد تو بازارش قدم زدیم از اونجا که دخمل مامان عاشق پارکه همش می گفت مامانی خواجه مراد بسه بریم استان پارک یعنی کوهستان پارک ولی بمیرم با این دست گچ گرفته نمی تونه سوار سرسر بشه فقط می تونه از تاب استفاده کنه ایشالا همین روزا دست قشنگ دخترم خوب میشه تا وقتی که پارک میره قشنگ لذت ببره. چون دخملی برا مامان و بابا عزیزه بردیمش پارک جنگلی تو پارک فدم زدیم چای و شیرینی خوردیم بعدش اومدیم خونه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ملينا
12 تیر 92 13:06
واي چقدر خوب خواجه مراد رو يادت بود من كه يادم رفته بود . آخي يادش بخيرستايش گلو ببوس
مامان سويل و اراز
28 تیر 92 1:46
سلام دوست عزيز اراز كوچولوي من مسابقه ني ني شكمو شركت كرده اگه دوست داشتي 309 بنويس و به شماره 20008080200 ارسال كن تا به لطف شما ارازي ما برنده بشه ممنون از محبتتون