ستایش ستایش ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

عروسک زیبای ما

خاطره ی شیرین زبونی دختر گلم

1391/3/31 19:59
نویسنده : مامان وبابا
242 بازدید
اشتراک گذاری

                                                        

چهارشنبه شب (17/3/91)بابای ما رو رسوند حرم مطهر آقا امام رضا (ع)و خودش رفت کلاس  اون شب

،شب زیبای بود  برای هر دومون البته جای همگی سبز    بعد از وارد شدن به حرم مطهر  شروع 

 کردم به خواندن زیارت امام رضا (ع)و بعد هم رفتیم روبروی زری مقدس ایستادیم البته چون اون مکان

مقدس شلوغ بود من تو گلم رو بغل کردم همینطور که داشتم دعا می کردم قطره اشکی هم می ریختم       ني ني شكلك که نگاه مهربونت رو به من کردی گفتی :مامانی بیسکویت می خوای گریه نکن برات می خرم         نگات کردم وبوسیدمت  به دعا کردنم ادامه دادم دوباره با جد ییت کامل گفتیمامانی گریه نکن دیگه برات بیسکویت می خرم      دیگه نتونستم تحمل کنم از میون جمعیت اومدم بیرون کلی بوست کردم و خندیدم فرشته کوچولوی مامانی

 

                           Baby glitter plaatjes

          عکس دختر گلم کنار حرم امام رضا(ع)

              ناز گل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابای ملیسا
31 خرداد 91 23:39
عرض سلام و ادب و احترام دارم حضورتون . وبلاگ ملیسا دخترم ، با موضوع نه ماهگی ملیسا خانم به روز شد . خوشحال میشیم اگر با حضورتون کلبه مجازی ما رو منور کنید و خوشحالتتر اینکه نظاره گر عکسهای ملیسا بوده و با گذاشتن یک نظر هر چند کوتاه که نشانه ای از محبت عمیق و طولانی به دخترمون داره ، یه خاطره قشنگ دیگه براش رقم بزنید . منتظر قدمهای پر مهر و محبتتون هستیم .


مامان ملینا
5 تیر 91 18:13
ای جانم چقدر شیرین زبونی تو خاله جون
ني ني شكلك
17 تیر 91 20:55
عروسك خوشگل ستايش جون شما لينك ني ني شكلك شدي